løsninger

Et udvalg af de processer vi kan hjælpe jer med, så I kan udvikle jeres forretning.

kom godt fra start med jeres digitale transformation 

 

Måske sidder du med de samme udfordringer som så mange andre i din branche: Du vil fremtidssikre og optimere dine forretningsgange. Men hvor starter du, præcis hvilke processer er det hensigtsmæssigt at sætte strøm til, og hvilke løsninger har du brug for?

 

For at hjælpe dig godt på vej, har vi lavet en liste over digitaliseringsprojekter, der vil sætte et markant aftryk på forretningen. Listen kunne være meget længere, men vi har valgt at fokusere på de projekter, vi ved, vil optimere din forretning og gøre medarbejdernes hverdag lettere.

 

 

 

DELEGATE AZURE FOUNDATION

 

Azure er den lette vej i skyen med en platform, der ud af boksen kan løfte mange opgaver fra IoT, analytics og machine learning til media streaming og applikationsudvikling.

 

Men det betyder ikke, at I ikke skal gøre jer grundige overvejelser og planlægge rejsen.

 

Delegate Azure Foundation er til jer, der vil i dybden og have strategisk rådgivning, for at sikre kontrol og styring af jeres Azure projekter.

 

LÆS VIDERE

FIELD SERVICE

 

Et digitaliseret field-servicesystem gør det muligt at have det klare overblik over, hvor den nærmeste tekniker befinder sig, hvad han er i gang med, og hvornår han kan være hos kunden, der ringer med et akut problem.

 

Det betyder, at I både kan levere en langt hurtigere service og få langt mere ud af jeres teknikkere ved at sende den rette mand ud til problemet allerede første gang. Det er forretningsoptimeret og smart field-service!

 

LÆS VIDERE

(CHAT)BOTS

 

AI, Machine Learning og bots er værktøjer, der kan lette arbejdsgange langt ud over kundeservice, som er der, du typisk støder på chatbots.

 

"Proces" botter er næste skridt, og Delegate kan hjælpe med begge modeller. Bliv klogere på forretningsfordelene i CRM-bots til salg, marketing og service, eller dyk ned i fordelene ved bots til kundeservice/borgerservice. 

 

LÆS VIDERE

SALES EXCELLENCE ANNO 2018

 

Kæmper I også med rodede salgsprocesser, hvor hver sælger har sin egen metode? Det er I absolut ikke ene om. Heldigvis er vejen til Sales Excellence og øget effektivitet lige til. Med Microsoft Relationship Sales, der bygger bro mellem Dynamics 365 og LinkedIn, har I alle muligheder for at genopfinde jeres salgsprocesser med det ultimative overblik over alle virksomhedens kontakter.

 

Et veletableret CRM-system bør indeholde alt data om den enkelte kunde; salgsaktiviteter, ordre, servicehenvendelser og meget mere samlet i ét overblik, men med Relationship Sales tilføjer vi data fra LinkedIn og skaber den ultimative relationsplatform.

 

LÆS VIDERE

DET MODERNE INTRANET

 

...er en samarbejdsplatform, hvis formål er langt fra det traditionelle intranet hvor frokostmenuen, massagetider og nyheder var det primære fokus.

 

Det moderne intranet har en helt anden berettigelse som en samarbejdsplatform, der styrker den interne kommunikation, og gør samarbejde på tværs af afdelinger og geografi enkelt.

 

LÆS VIDERE

SAGSSTYRING

 

Sagsstyring er uden tvivl et område, der volder frustrationer for mange organisationer, og som I måske også med endda meget store fordele kan digitalisere. Ved at samle al information på en given sag - her taler vi om al korrespondance, dokumenter, stamdata, håndtering af klager mv - kan I effektivisere rutineopgaver og sikre, at fastdefinerede procedurer overholdes gennem hele sagsforløbet. Det skaber de bedste mulige rammer for jeres medarbejdere og sikrer, at I altid lever op til fastlagte krav og kan fremskaffe præcis dokumentation til myndigheder.

 

LÆS VIDERE

KVALITETSSIKRING

 

Ikke mange virksomheder kan undsige sig, at kvalitetssikring er et vigtigt element i deres arbejde. På tværs af brancher og virksomhedstyper har vi alle krav, processer og regler, der skal overholdes for at sikre kvaliteten af vores arbejde.

 

I kan strømline jeres processer og optimere arbejdsgange ved at implementere en digital platform til kvalitetssikring. Dette vil ikke blot sikre kvaliteten men også give medarbejderne bedre rammer.

 

Vi hjælper jer med at få styr på og udnytte jeres data. Vi bygger systemet, der understøtter jeres processer og sikrer, at I overholder selv samme, så I gang på gang leverer samme gode kvalitet og nemt kan levere dokumentation herfor, med detaljeret information, som historik og hvem der har udført hvilke opgaver.

HR MANAGEMENT

 

Har I medarbejderfokus med styr på processer og data, så I lever op til reglerne i persondtaforordningen (GDPR)?

 

Med det rette værktøj kan I samle alle processer og dokumenter ét sted, i et brugervenligt system, der sikrer, at I kan efterleve GDPR med automatiske processer. Det giver HR afdelingen et langt bedre overblik, fjerner overflødige arbejdsgange og sikrer, at alt omkring den enkelte medarbejder bliver husket - hvad end det gælder ansættelse, årlige samtaler, milepæle eller noget helt fjerde. 

 

LÆS VIDERE

SERVICEPROCESSER

 

I dag er den gode kundeservice ikke blot afhængig af en behagelig og hjælpsom servicemedarbejder. Han eller hun skal bestemt stadig være der, men kundeservicemedarbejderen skal være klædt på til at håndtere den enkelte kunde, hvad enten det er første eller 7. gang, I er i kontakt med kunden… og dét stiller krav!

 

I den optimerede organisation har man samlet alle data fra både selvbetjening og løbende korrespondance i ét system. Det giver alle i kundeservice let og umiddelbar adgang til kundens fulde historik og danner grundlaget for den gode serviceoplevelse. Hvis ikke I allerede har den gode serviceoplevelse på plads, kan vi hjælpe jer godt på vej mod digitaliserede og forretningsoptimerede serviceprocesser. 

KONTRAKTSTYRING

 

Alt for mange virksomheder mangler overblik over deres kontrakter, og hvilke aftaler der er indgået med hvem, og hvornår de udløber. Det er dyrt på den lange bane og kan skabe problemer i forhold til persondataforordningen.

 

Et digitaliseret kontraktstyringssystem giver jer nem adgang og fuldt overblik over hele jeres samlede kontraktportefølje. Med sagsstyring som et integreret element har I altid alle dokumenter tilknyttet den enkelte kontrakt lige ved hånden. Og så er der alle fordelene ved at automatisere risikostyring. Det er både indbringende og effektivt at optimere processer for rettidig fornyelse og opsigelse.

EXTRANET

 

Har I overblik over, hvor meget tid I reelt bruger på at servicere jeres kunder og samarbejdspartnere? Vel og mærke med opgaver og forespørgsler, som de gennem et extranet selv kunne have fået overblikket over eller fundet svaret på...

 

I har muligvis en ide, men vi ved, at mange virksomheder bliver overraskede over, hvor meget tid de får frigivet ved at implementere kunde- og partnerportaler som extranet. Det giver kunderne let adgang til al data mellem dem selv og jer som leverandør, og jeres partnere kan på bedste vis hjælpe sig selv til langt det meste af den viden og dokumentation, som de skal bruge fra jer.

 

LÆS VIDERE

PROJEKTPORTAL

 

En moderne projektportal er ofte en komplet løsning til projekt-, portefølje- og ressourcestyring, hvor alle programmer og projekter er samlet og styret ét sted. Det gør det nemt at trække data fra tidligere projekter og tillader vidensdeling på et helt nyt plan.

 

Som med alle andre digitaliseringsprojekter er der en standard for projektportaler, men hvor stor og hvilke funktioner der skal være i fokus hos jer, er helt afhængig af jeres forretning og jeres behov.

 

LÆS VIDERE

PMO

 

Sæt jeres projekter i system med en PMO løsningen, som er et effektivt værktøj til projektstyring.

 

Med en PMO løsning bygget på vores Best Practice template får i nemt overblik over alle igangværende projekter (porteføljestyring), samt over fremdriften i det enkelte projektforløb.

 

LÆS VIDERE

DOKUMENTHÅNDTERING

 

Fordelene ved digitaliseret dokumenthåndtering er meget klare: Det giver sikkerhed for, at al dokumentation er samlet ét sted på en ensartet måde. Ingen sager ligger gemt lokalt hos en enkelt sagsbehandler eller nøglemedarbejder, med alle de ulemper det kan skabe for hele organisationen. 

 

LÆS VIDERE